یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۵۳:۰۷

با تجاری شدن بندر شادگان، اشتغال‌زایی 3 برابر خواهد شد

باشگاه خبری فراساحل: فرماندار شادگان گفت: بندر شادگان اکنون یک بندر ملوانی است و واردات و صادرات کالایی که در این بندر انجام می‌شود به صورت ملوانی است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل بهروز فرج‌الهی، اظهار کرد: با صدور مجوز تجاری شدن بندر شادگان، اشتغال‌زایی در این بندر 3 برابر خواهد شد. وی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده منتظر صدور مجوز برای تجاری شدن بندر شادگان هستیم تا با این اتفاق مهم شاهد افزایش اشتغال‌زایی و افزایش حجم صادرات و واردات از این بندر باشیم. فرج‌الهی تصریح کرد: با تجاری شدن بندر شادگان حجم صادرات دام زنده، مواد فرآوری‌شده پتروشیمی، تولیدات کشاورزی و ... از این بندر چند برابر خواهد شد و همچنین ورود کالا نیز از این بندر به صورت کاملاً رسمی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر مجوز تجاری شدن بندر شادگان صادر شود، نیاز به توسعه اسکله‌های بندر دو چندان می‌شود که البته در این زمینه اقداماتی انجام‌گرفته و سرمایه‌گذار موردنظر به سازمان توسعه بنادر معرفی شده است. فرج‌الهی عنوان کرد: در خصوص جایگاه سوخت این بندر نیز سرمایه‌گذار موردنظر انتخاب شده و جایگاه سوخت بندر شادگان احداث خواهد شد.



  کد خبر : 3137
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :